fredag 13 januari 2012

Det börjar mörkna ute, och klockan är inte ens tre. Idag har jag Manne och Meja hemma, inget dagis eller skola, ja,osså lilla Vega förstås. Dom har spelat WI idag,och Manne har hjälpt mig att baka kanelbullar,som ska bli eftermidds fika till skolbarnen som kommer nu halv fyra. Igår va jag och Vega och hälsade på Vegas gudmor,och min allra käraste vän Annjessica,som hade stickat bedårande vackra tossor till Vega! Såå söta! Har tagit bilder på dagens aktiviteter här hemma,men måste vänta på kunnig son eller dotter som får hjälpa mig att lägga hit!
Började dessutom på en skit häftig trekants sjal igår....virkad,blir nog skön att ha över axlarna.
Diskmaskinen är ff paj så nu ska jag diska lite.
På återseende
Just ja, ska svara på frågorna min syster skickat vidare....snart!
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar