tisdag 31 januari 2012

Instängda?!

Jaha..idag har jag manne ,moon och vega hemma. Moon är mkt piggare än igår,och kommer garanterat kunna åka på skolan imorrn.Manne har sympatiserat och varit hemma bara för att. Vi tog en snabb tur med bilen,först levererade vi tunnbröd,sen åkte vi på ica och handlade lite,kollade efer recept idag och fastnade för något så simpelt som stuvade makaroner och köttbullar.Simpelt och snabbt.
Vega har haft en jobbig dag idag,varit grinig och vill bara bli buren på....såå då bär man,tur att hennes stora syster är så omtänksam och hjälper till att kånka!
Ang hästarna så är dom fortfarande i hagen,jo,det är sant,jag tror inte dom förstår riktigt själva hur det gått till.Men jag är nöjd iaf! Jag var så orolig att dom stod utanför hagen i morse så jag bad Moon att kolla ut genom fönstret!
                                         En sur Manne,och Marita

1 kommentar: