måndag 16 januari 2012

Ny vecka med nya möjligheter!

Barnen är på skolan,manne på dagis och Vega sover förmiddas luren,dricker kaffe och ska snart ut och ge hästarna mat. Tråkigt väder idag,nollgradigt och allmänt grått...
Familjen hade önskemål om middan idag,så jag ska kolla på nätet efter gräddfilssås (till fisk). Planen idag är att ta mig ut på en promenad med Vega,diska,tvätta och städa.....
Veckans agenda är för tillfället ganska tom,ska på bvc på onsdag annars händer det inte mycket....än så länge iaf! Förutom att jag ska ta tag i motionen,börja träna! Min rygg håller på att ge upp,måste göra ngt åt det snarast!! Får dålig start på dagen när jag knappt tar mig upp ur sängen på morgonen.

Trevlig Måndag!
Marita

1 kommentar:

  1. Fint du har gjort det här! Ryggont, jag med! Kör ryggresningar och plankan. Kolla mitt program på bloggen och gör några gånger i veckan. :)

    SvaraRadera