torsdag 19 januari 2012

Snart helg!

Kallt som tusan var det ute hos hästarna idag,blåser och yr.Idag har jag Manfred och Johan hemma,lite förkylda,Manne ska ha sin kompis sovande här imorgon så vi hoppas han kurerar sig idag. Planen för idag är fortfarande att fortsätta med renskrivningen av 300 sidor kollegieblock,skulle gärna skjuta upp det lite till,men nu har jag ju till och med skrivit det här,så nu måste jag ju sätta mig....
Vega har sovit ok inatt så idag har jag inte mycket att skylla på :)
Imorgon kväll är det disco på vma för småbarnen,så det blir en del körande im,första gången för Meja,som går i ettan.
Nu planera middan, plocka undan lite SEN skriva...
Mita

1 kommentar:

  1. Nu du har jag hittat igen dig dvs bloggen!!! Hoppas allt är bra med er där borta på andra sidan byn!!!Må gott och kram till er alla/ Görel

    SvaraRadera