fredag 10 februari 2012

Bra besked-tills nästa gång!

Hela dan satt jag och väntade igår,och vid halv tre fick jag då veta att knölarna i levern är ofarliga,MEN har vuxit sen i nov,och måste därför hållas under uppsikt. Ny MR om tre månader. Den 21 feb är det ny koll av cancern i armen,prov mm.Men det ska väll endå fortsätta vara bra.När man väl får någonting sånt här på hjärnan,påverkas hela ens liv,omöjligt att värja sig! För egen del känns allt just nu väldigt ok,men jag vet att några dar innan nästa koll kommer samma ångest igen,vad händer med barnen?! Hur sjuk kan jag bli?! Hur kommer deras framtid se ut?! Tänk att man är egoistisk tilloch med i sånna här situationer,typ tycker synd om sig själv OM det skulle bli så att man inte får följa med ens barn i vuxen ålder....Nu är nu och imorgon tar jag tag i  morgondagens problem,så är det!
Idag kommer det hit nån som ska kolla på diskmaskinen,har varit sönder sen innan jul, skulle ju verkligen underlätta tillvaron med en fungerade diskmaskin!
I helgen är det WWW-helgen i Vilhelmina,marknad,tävlingar och tillställningar.Jätte fin is kyrka har dom byggt upp,skulle visst hållas bröllop där oxå, kul!
Har ikväll en tonåring ute på Vilhelmina,och sen extra barn tills imorrn.
Kram marita

1 kommentar: