torsdag 2 februari 2012

Fel dag...

Igår när jag sent om sider skulle fixa barnvakt tills idag,insåg jag att MR i Umeå inte är förens im kl 11. Glad blev jag iaf.kände inte alls för att åka idag. Igår kväll vittjades isnäten,och det blev fin fisk! Sen tog vi hand om en hel del älg kött som nu ligger i frysen, rik känner jag mig. Tack för hjälpen flickor!
Imorse var det -18 och lika kallt ute nu,ska visst bli ännu kallare im. SUCK! Sixten sprang i hagen i morse,medans Gimli tröttsamt tittade på.
Jag har fyra barn hemma idag,Meja,då hon låg magsjuk igår-men mår mkt bättre idag. Johan-halsont Manne bara för att.och lilla skorven som nu sover middag.
Zacke har KU efter skolan idag och kommer inte hem förens ikväll,och Anton har friluftsdag nu på efm.
Köpte ett par nya Docksta på ica,rea- ord pris 499:- nu 79:-. Fula men gudomligt sköna!
Marita

1 kommentar:

  1. Docksta :) Fina!
    -18!! Vi har -10 och jag tycker att det är galet kallt. Men men, ni tycker säkert att vi e larviga i Stockholm ;)

    SvaraRadera