tisdag 14 februari 2012

Hypokondri?!

Har varit på skolan för möte,fick dessutom skämmas när jag fick skäll då jag inte kommer ihåg att sjukanmäla ungarna.Skit oxå! Ska bli bättring,lovar!
Nån minusgrad idag,snöar,ingen huvudvärk och inget illamående idag.
Var låg hela dagen igår,förutom Jennys bortgång har även Kristin somnat in ,samma dag, hon oxå cancer och mamma till ett barn.Så igår lovade jag mig själv att ta upp med onkologen ang min huvudvärk och illamående.Alldeles för många där ute som lever med den här förbannade sjukdomen,förjävligt att dessutom små barn ska behöva drabbas av både egen sjukdom och att föräldrar går bort.
Alla är där dom ska idag,dagis skola och arbete. Vega sover just nu,jag MÅSTE baka ngn dag den här veckan,och det känns sådär....
Igår gick min dator sönder,har länge sagt att barnen inte får låna min bärbara,då den lätt kan flyga igolvet,med okonsikvent som man är har dom ju naturligtvis fått använda den,och nu är den sönder,jag har vetat hela tiden att snart är den paj....så vems är felet?!
Trevlig tisdag/Marita,från tonåringens dator,som dessutom kommer bli vansinnig när han upptäcker att morsan pillat på hans grejer/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar