måndag 27 februari 2012

inspiration någon??!

Det behövs verkligen idag,har skittråkigt,ingen vidare lust med något.
När jag vaknade i morse kunde jag knappt resa mig ur sängen,pga ryggen,än mindre gå upp för trappen till övervåningen och väcka dom fyra där uppe...Så jag stog nere i vardagsrummet och skrek,bönade Moon att vakna,vilket hon gjorde,och var snäll att väcka dom andra.
Depprimerand blev jag när jag dessutom såg att det va -20 ute idag.Ingen längre utevistelse för mig och Vega idag!
Manne är föresten hemma idag oxå,jag är utan bil...och ville inte besvära GB idag.
I torsdags hände ngt jag inte varit med om tidigare, (när det gäller barnet ifråga vill säga) jag och Vega gick ner till storvägen för att möta upp Meja som kommer med bussen kl tre,problemet va bara att ut ur bussen kliver 14 åringen(som igentligen ska ha spanska och idrott) och låter hälsa att lillasyster sagt att hon skulle följa kompis hem,och har hoppat av i Malgovik!?
UNGE!
Hann inte hem igen så ringde hon, och sa FÖLÅT MAMMA.
Tanken hann iaf slå mig: det här kommer bli vardagsmat när TJEJERNA blir tonåringar......

Igår var det kanon väder ute,men jag planterade frön ist,säkert trettio olika sorter,har just nu en ny jordsäck på upptining.

Har man rätt att gnälla över för mkt röding?? Hela jävla boxen är ju krökfull! Så nu blir det till att starta upp nya boxen igen!

Vet ngn om det är draget i Laxbäcken im?
Marita

1 kommentar:

  1. Har känt precis som du. Idag ska bli bättre :) Hoppas att du mår fint :) Kram

    SvaraRadera