onsdag 30 maj 2012

Terapi i Rönnäs

Jag har kli i fingrarna och har svårt att lägga ifrån mig virkningen ikväll. Det är min terapi, att sticka eller virka, lika hälsosamt som att gå till en leg psykolog! Ibland tappar jag bort lusten någonstans i det övriga livet, men det brukar inte ta lång tid förens jag hittar tillbaka.
Imorgonbitti är det sista utvsamtalet på dagis ( eller förskolan), och Manne har promt bestämt sig för att följa med hem efteråt, vet inte hur jag ska få honom att stanna.
Ikväll har vi meddelat vår närvaro till en fest på midsommar afton, känns så groteskt på något vis, att midsommar är bara om några veckor. Midsommar liksom.....säger man inte att det är mitten på sommaren?! Jag vet att jag är en kärring på att gnälla om vädret...men ni förstår inte! Jag liiider!!
Som jag skrev i det förra inlägget, så kom ju Zakarias hem med värsta feta regnbågen!! Som han fått på spö,(ett fjant spö dessutom) Vikt 5 kg!

Nu ska jag gå och lägga mig och , inte läsa....virka,hehe!

Kärlek, Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar