tisdag 29 maj 2012

Trotsa magsjuka,går det?

Jävla skit.
Nu har magsjukan hittat även till mig.
Illamående och ont i magen. Manne och Anton har oxå ont. Jobbigt!
Jag försöker trotsa och kokar förtillfället kaffe!

Det är en ganska fin dag utanför, fast med blåst. En av sönerna har haft övernattning på skolan, och är nu på väg med cykel hem.
Ikväll ska det skrivas under kontrakt på högstadiet, för dom ungdomar som lovar hålla sig tobaksfria under högstadie åren. Så, Zacke som börjar sjuan ska skriva under tillsammans med farmor,( den vuxna måste ju oxå vara tobaksfri såklart!)

Faan! Jag vill inte magsjuka!
Bye the way, varför är ni så dåliga på att kommentera? Jag har ju nu lovat att svara på alla kommentarer, något som jag inte gjort tidigare.

Nu vill jag har uppmuntrande kommentarer!

Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar