torsdag 28 juni 2012

Äpplet faller inte långt från trädet!

Vi hade det riktigt trevligt igår vid paltmiddan, även äldsta sonen kom hem och åt. så med största sannolikhet blir det uppstekt palt till middag ikväll....bra tycker jag...eftersom mina planer för dagen är att gå ut och jobba i trädgården. Fortsätta rensa ogräs och plantera.I morgon kommer AJ hit och jag ser verkligen fram emot det, hon fyller mig med energi just ju, och det är precis vad jag behöver. Jag är genuint lycklig över att hon finns!

Skrivandet ja.....nae...jag har inte renskrivit färdigt än....men ska ta mig i kragen och jobba...med start...Måndag!
Tur att måndagarna är återkommande....så man kan börja sitt nya liv då menar jag!
Igen och igen och igen.............

Jag tokstädade här igår och det blev riktigt fint...på nedervåningen...så idag ska även övervåningen få sig ett besök.

Här om dagen fick jag höra ett uttalande som en yngre flicka sagt....och det råkade komma till min kännedom.
Jag menar....den här tjejen som mobbade andra i skolan...nu är hennes dotter nya mobbaren!
Ni fattar vad jag menar va?! (och nej, jag syftar inte på någon i mina barns skola)
Att det kan va så.....mamman är en riktig bitch och dottern är lika dan! Tragiskt iaf.

Men det är väll så, att äpplet inte faller långt från trädet.

Nu ska jag klä Vega, borsta ut mitt hår (projekt!) och ge oss ut i trädgården!
Hoppas ni andra får en bra dag!

Bye the way,
Therese, jag behöver din mail, så du kan få din vinst!

Fridens liljor,
Marita

Midsommar 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar