söndag 10 juni 2012

Dan före dan......

Söndag idag, Ante och pojkarna tar båten och åker och fiskar....hoppas på mycket fisk! Flickorna fixar och trixar inför imorgon....den stora dagen.
Skolavslutningen.
Det kommer bli en svårt stressig dag imorrn, jag ska vara med på skolan och sen är det hem, äta, fixa hår och kläder,packa barn i bilarna och sen hämta upp gäster på samhället,sen kyrkan där det ska sjungas, lyssnas och filmas och fotas....och vara nervös för Moon som ska sjunga.
Andas ut......sommarlov!
Bjuda barnen på skolavslutningsfika.

Sommarlov i typ nio veckor........

Jag lämnar det så, vill inte spekulera för mycket om det!

Jag har varit osäker på om någon läser bloggen.....men blev glatt överraskad i går när jag fick veckans statistik framför mig....shit, att ni va så många hade jag ingen aning om! Jag känner mig hedrar att just du läser,

Tack för att just du är här!


Ännu roligare vore det ju om du vågade ge dig till känna,

Kram till dig!
Jag är glad, även fast jag ser ut som en surkärring med en kvast uppkörd i röven!! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar