måndag 25 juni 2012

Fånga lusten!




Dagen idag har varit ok. Vi har varit på Vilhelmina och gjort ärenden och handlat lite.
På onsdag fyller en av sönerna år och han har önskat sig palt till middag, så det ska fixas tänkte jag. Har tom bjudit hit farbror Sture och farbror Bror. Känns just idag riktigt roligt att ha häcken full, så jag slipper fundera massor.
För nu ska här städas, donas och fejjas.

Imorgon ska jag få besök av en kär vän, och jag kände idag när jag pratade med henne hur mycket jag faktiskt har saknat henne, och att jag verkligen har behov av att träffa henne och umgås, att man inte gör det oftare, då det får en att må bra. Jag ska verkligen ta tag i sånt nu, göra saker jag mår bra av oftare.
Jag ser verkligen hängig ut på bilden ser jag nu, men det är faktiskt en ganska träffande bild som illustrerar exakt hur jag mår idag!!

Jag har massor med jobb framför datorn, minst ett 50-tal mail som ska läsas, sponsorer,reklam och en massa annat som jag just idag bara skiter i. Jag ska jobba som fan torsdag och fredag ist!

Jag slötittar på Lotta på liseberg just nu, och det ser ut som om dom verkligen kämpar för att sprida sommar-glädje i publiken och tvrutan...går sådär kan jag meddela! Dom har skit väder där i Göteborg och sitter med jackor och regnkläder. Ingen som helst sommar känsla får jag.

Guud vilken lust jag har att städa, fixa,förändra och göra fint! Bäst att fånga lusten och börja fixa!!
Nu kissade just Vega igenom sin blöja och lägligt nog på mig. Tack Vega.
 Solen skiner och blänker i ett vindstilla Malgomaj.
Vackert.

Bra dag, duktigt Marita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar