fredag 8 juni 2012

Fredag !

Skolbarnen har åkt på skolan, Vega har just slummrat in här på soffan och Manne och Ante sover ff. (Ante är ledig fredagar!) Det verkar vara lite mulet ute idag, men inget regn än så länge i allafall :)

Idag händer inte mer än det vanliga man gör i hemmet....städa och plocka.....men ikväll är det disco på Vilhelmina, och döttrarna ska dit. Så det är lämning, hämtning och jour :)

Sitter för skojs skull och läser starten på Magdalenas blogg,(graaf) riktigt roligt att läsa henne för flera år sedan. Jag följer ju några bloggar som jag tycker är extra intressanta, bla Magdalena graaf.

För ovanlighetens skull vaknade Vega inatt och ville ät, hon tjorvade sig lite och jag fick svårt att somna om. Och det känner jag just nu, faan va trött jag blev...somnar nästan över datorn, borde nog koka grymt svart kaffe.

Jag önskar dig en riktigt bra fredag, och trevlig helg!
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar