fredag 15 juni 2012

Fredag!

Klockan är snart 22, och snart ska barnen lägga sig. Det är riktigt sommar väder ute, barnen är inne för att dricka och äta godis innan dom fortsätter leka dunken. I flera dagar nu har barnen bondat riktigt ordentligt. Roligt att se eftersom det ofta är tjafs och gnabb.
Jag har fått en del gjort ute i trädgården, men som vanligt kommer det alltid något imellan och det blir ständiga avbrott. Jag har hur mycket som helst kvar....men det är väll så....att man aldrig blir klar, eftersom man ständigt skapar nya projekt. Men nu har myggjävlarna kommit! Jag menar allvar när jag säger att dom där jävla myggen förstör livet för oss här i norr! Och det stämmer ju för fan inte att man vänjer sig?! Vem fan är det som sagt det liksom?! Det händer alltså att jag väljer att gå in och avbryta det jag håller på med pga myggen.









Jag blir så trött på att barnen ständigt springer in med skorna på...jag blir galen!
Nu på sommaren när man vill ha dörrarna öppna finns det ju inga betänkligheter gällande att ta av sig skorna, jag vet faktiskt inte hur jag ska få bukt med det häller...jag blir så less på att gnata och gnälla ständigt!
Ante och pojkarna har kommit hem från en heldag på sjön. Dom står just nu och packar fångsten, som vanligt riktigt fina bitar!

Det är sån tur att jag just letat fram pocket böcker från lillstugan att läsa...för det är verkligen dålig tv nu på sommaren! Det är helt enkelt inte meningen att du ska sitta framför tv:n och häcka!

Kärlek!
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar