lördag 2 juni 2012

Idag lördag

Seriöst, tänk om det va som igår, vädret alltså. Bilderna är från igår, men idag när man tittar ut möts man av regn...och färgen ute är grå.
Jag längtar till den riktiga sommaren.
Trots vädret måste vi idag göra en ny hage åt hästarna, jag måste ner på Vma och hämta upp sonen som va på disco igår (natt).
Jag har fått en helt underbar leverans med posten! Det är kläder, jag kommer att lägga upp bilder sen, och tänkte lotta ut likadana sett, en till pojke och en till flicka. Men mer om det sen.
Höll på att glömma, eller möjligtvis förtränga, att idag ska huset städas. dags att sätta igång då.
Meja hos kaninerna

Vega- hur glad kan man bli? Söthjärtat mitt

Sixten Gimli och kaninerna


Vega

1 kommentar:

  1. Fina ni!

    Här i Stockholm är det skitväder också. Regn och grått.

    SvaraRadera