tisdag 12 juni 2012

Satan oxå!

Surkärringen och glad Vega i kyrkan igår...


Flitiga lisor

Chillisar....


Mina flitiga lisor som håller på att växa ur krukorna....

Vackra Meja, med lockat hår....

Vi hann till och med baka kardemumma bullar idag! Duktiga mej!!

Ser ni chilin?

Vega ute i vagnen

Mejas plätt där hon planterat morötter

Här ute har jag min ro,mitt lugn och min tystnad (oftast). Jag älskar att gräva här ute,glömmer tid och rum, sorgen iallt detta är att tiden aldrig räcker till...........

Mynta och smultron,som har legat i glassbacken sen i fjol,tycks må bra endå!

Trädgårdslandet är alltså tänkt vara från mig och ända mot kameran lång...här kommer jag bearbeta många tankar i sommar!









Anton - som tog examen idag. Han fick hjälpa till idag så jag kunde hjälpa Meja. Han ryktade hästar,lekte med Manne, visade Vega gräs,jord och sten!



Hej kära du!
Efter att ha lagt in bilderna här ovan känner jag mig stolt över dagen som gått. Jag har mått så bra av att få ha legat på alla fyra i trädgårn! Hoppas det kommer funka imorrn oxå. Dottern blev kvar en natt till i Vilhelmina, och jag hämtar upp henne asa tidigt imorgonbitti för ett tandläkarbesök. Efter det hoppas jag vädret och barnens humör tillåter några timmars arbete ute...vi får se.

Hur har du själv haft det idag?
Jag väntar på ett mail, så Kristina.....maila mig nu så jag får din adress!! Vi är inte klara med varandra än! :)
Nu väntar läggningen här hemma, och tror du inte att det värsta som kan hända just nu händer?!
Jag känner hur det sticker och hugger bak i ryggen, när jag vrider mig eller ska böja mig......jag som mått så bra så länge! Why now?!

Mina tomatplantor behöver vattnas,så vi avslutar här!

Kram på er, och glöm inte att
just du är värdefull!




1 kommentar:

  1. Vilka fina bilder. Hoppas att ryggen inte blir värre!!

    SvaraRadera