fredag 8 juni 2012

Snabba kast!

Snart ska vi göra oss i ordning för att åka, jag och dom två yngsta barnen ska fördriva tiden hos Elisa....Vega försöker vara jätte mysig med kattungen...men hon har ju så mycket kram och gos i sig så det blir ett gnövlande utan dess like!, Tur är ju iaf att hon går när det blir för mycket.
Ante och två av pojkarna va hemma en snabbis, packade ryggan och kastade sig i bilen för att åter igen prova fiske-lyckan, så nu håller jag tummarna för mer fina fiskar!

Det skvittrade lite här tidigare, och himlen är så där grå-svart som den kan vara innan värsta skuren  kommer.
Är det inte mysigt på sommaren när det blir så där mörkt på himlen, det börjar mullra och regnet börjar ösa ner..och du måste springa i skydd för regndropparna är så stora och tunga.......det kan va mysigt det me!

Suck, nu har jag lyckats reta upp både en son och en dotter....va trött jag blir på ständiga konflikter! Man ska fixa och trixa sönder sig för att alla ska va nöjda, lugna och glada.
Jag blir värsta surpuppan, långsint är jag oxå!

Dessutom är jad nog extra disträ idag......familjen är värst eller hur?? det ordspråket stämmer verkligen,
i min egen familj finns det mer än en störd/sjuk människa....och det ska alltid finnas någon i botten, någon dom andra kan gadda ihop sig mot! Alltid. I min familj i allafall.( fast jag har förstått att alla inte har det så!)
Jag måste gå på magkänslan i det här fallet, och handla därefter.

Jävla skit dag blev det idag, och nu kan jag inte ladda in bilderna heller...
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar