torsdag 7 juni 2012

Vad vore jag utan mina karlar?

Hej på er!
Jag känner mig på betydligt bättre humör idag, jämfört med dom sista dagarna. Det har varit mycket nu alltså.
Vi flyttade hästarna i gårkväll, sent blev det. Men hästarna är såå lyckliga idag, att kunna springa på stoora ytor, samt ha obegränsat med grönt sprött gräs! Lovely känns det.....i en vecka ungefär, tills betet är slut och hästarna sneglar mor tråden....
Idag har jag Manne hemma , han är verkligen inte mycket på dagis, han har varit vaken inatt- ont i lederna och foten (??)
Ante och Johan va ju och fiskade igår när jag och dom andra va på barnens egna dag. Dom kom hem med rödingar....17 st ....var! fattaru va mycket fisk! 17 stora rödingar var! På spö!
Dom rensade...och rensade....och efter det ut och fixa hagen så hästarna kunde flyttas! Mina duktiga karlar! Tack för att ni genomför alla mina tokiga ideer och projekt!


Ang barnens dag igår så va det jätte bra, ungarna ville inte ens åka därifrån. Bra genomfört alltihopa! Jag hade lite tråkigt dock...slutar alltid med att jag sitter vid ett bord (ensam) och barnen springer fram och åter. Men vad gör man inte för barnen va??

Jag tycker att det är tråkigt att ni är så dåliga på att va me i tävlingarna, är det ens lönt att ha några liksom? Den här veckan krävs endast att man lämnar en kommentar, och en läsare är med och tävlar!! En!! (bra för henne! hehe)
Jag borde kanske ta mig en funderare med vad syftet igentligen är med bloggen, för i första hand vill jag ju skriva något som barnen kan ha i framtiden,,(du, det där lät inte bra, men jag har svårt att förklara tanken.) Och inte ha tävlingar och engagera den som läser. Eller?
Nja, krävs att tänka på.

Nu tänker jag sitta här och tycka oerhört mycket synd om mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar