tisdag 10 juli 2012

Äntligen lite svalare



Godmorgon,
Det blev så lugnt och tyst här igår när Moon,Meja och Manne åkte bort. Vega märker oxå av det, hon har skit tråkigt....undra hur det blir när alla startar skolan igen.......OMG!
Igår va det årets varmaste dag här i Rönnäs, kändes som att jag höll på flyta  bort, funderade till o med gå och slänga mig i Malgomaj, men tog mitt förnuft till fånga! Det blir så jäkla jobbigt för bebisarna iden här värmen bara....men man vill ju inte klaga!
Idag ska jag städa. Och tvätta, och vika tvätt. Även om tiden inte "räcker" till idag tänker jag ta mig tid och sätta mig och skriva. Har massor av nya ideer och cliffhangers i huvudet.
Läser förövrigt uppföljningen på "Gejm", "Buzz" heter den och är av Anders De La Motte. Lika bra som Gejm, om inte bättre, har bara några sidor kvar, och började igår.....rekommenderas verkligen!

Ser ut att bli svalare idag, och det tackar vi för!
kram,
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar