fredag 6 juli 2012

En bra dag

Det har varit en lång och svettig dag idag. Kanon väder hela dagen,sen åskmys på eftermiddan med regn.
Det är hembygsdagarna på Vilhelmina och jätte mycket folk och långa köer.
När vi kom hem så la jag mig i jordgubbslandet igen, och planterade ut fler plantor.Kommer bli ett mega land innan jag är färdig!

Jag funderar massor just nu, jag har fått sån klarhet efter min lillebrors död, såå många saker jag tidigare inte förstått...och plötsligt syns det tydligt. Låter mysko och ÄR svårt att förklara, och kanske inte meningen att jag ska.

Ikväll har vi bestämt semestermål, och det blir inte Stockholm i år. Det är jag som inte vill dit, aldrig mer om jag ska va ärlig.
Eftersom jag inte bokat  så får ni inte veta än! Men så fort jag vaknar im ska jag ringa dit,men det blir nog svårt att få stuga när man ringer två veckor innan.......(förövrigt en typisk Marita grej,att fixa i sista minuten!)
Meja

chili

chili

Manne



Moons provglasögon


Meja efter regnskuren!

Mejsan
Fridens!
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar