tisdag 31 juli 2012

En vanlig tisdag......

Vi har haft riktigt bra dagar i Piteå, barnen har haft jätteroligt. Skönt att komma bort ett tag, skönare att komma hem igen!
Jag ska lägga upp lite bilder senare, just nu introducerar jag välling till Vega, hon har ju hittils ätit modermjölksersättning, men hon gillar det verkligen inte (Vällingen alltså).
Idag är det grått ute, men vi verkar slippa regnet iaf, igår regnade det konstant hela dagen, verkligen konstant!
Jag hoppas på besök idag,pratade med AJ igår och hon kanske tittar upp idag. Hon fungerar som mitt bollplank när det gäller det mesta (allt) och som alltid när man genomgår en kris är det både viktigt och skönt att ha någon att ventilera tankarna med.

Dom gör reklam för solsidan på tv nu, är inte den serien träffsäker så säg! Såg att säsong 3 ska dra igång senare i höst.

Dags att väcka resten av familjen (glad att jag har er!) så att det blir lite rörelse här i huset,

Fridens,
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar