lördag 14 juli 2012

Härliga lördag!

Hej på dig!
Förhoppningsvis har regnet svept förbi för den här gången, för jag väntar på att få ta med Vega ut i trädgården, mycket som ska fixas! Gropar som ska grävas, och jord som ska flyttas.Underbart härligt tycker jag att det är att få jobba ute, göra förändringar och förnyelser. Det blir ju så fint! Mina män kom hem sent igårkväll med nya bilen, och jäklar va fin den är, inser nu att vi aldrig haft en riktig bil tidigare!
Jag har två tonåringar på åsele marknad i helgen, känns sådär, men vad ska man göra- bara vänja sig vid denna ständiga oro. Och lita på att dom är mogna nog att ta bra beslut, å andra sidan måste väll en del mindre bra beslut oxå tas för att man ska veta skillnaden.....
Moon ska hem från Vilhelmina idag, och vi funderar lite på att åka upp till trappstegsforsen för att äta middag idag, får se vad som händer.

Jag bakade limpa med havssalt på igår, men fick inse att jag är nog den enda i familjen som gillar det....funderar på att baka vaniljbullar idag.


Jag förstår att nyfikenheten driver er till vansinne vad gällande min träning och viktminskning, och kan därmed meddela att det går bra! Jag har verkligen cyklat varje dag, inte länge, men tillräckligt för mig. Och jag fortsätter! Jag skulle så gärna vilja kunna springa! Funderar lite i hemlighet på att testa....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar