fredag 13 juli 2012

Så sant!

20120712-212633.jpg


Sitter med kaffekoppen och väntar på att Manne och Moon ska vakna....dom värsta sjusovarna i familjen. Tidigt imorse tog Ante med sig storkillarna och påbörjade en lång resa till Haparanda,för att titta på en 8 sittsig suburba (stavas det verkligen så?) Vega har varit vaken sen alldeles för tidigt i morse, och det börjar märkas på hennes humör nu. Hon har tom hunnit vara naken en liiten stund för länge, och därmed smakat bajs för första(och please god,den sista) gången.  Jag ska iväg till AJ idag, samt hämta upp Zacke och lämna Moon.Det är grått och trist ute idag, har regnat inatt (det vet jag med all säkerhet eftersom jag varit vaken halva natten i grym sorg och smärta!) och det verkar ska fortsätta idag.
Fredag den 13 onde......jag är inte speciellt vidskeplig av mig, men den här dagen har jag respekt för, varför vet jag inte riktigt....

Joar fattas mig otroligt mycket idag, vi diskuterade saker ibland som bara vi kunde anförtro varran, och han har lämnat mig ensam kvar med all skit själv...som ingen annan än just han förstod...ungefär så känns det just idag!

Livet är så grymt, med vad annat kan man förvänta sig?
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar