tisdag 17 juli 2012

Tar pms semester?

Håller helt på att tröttna på att internet uppkopplingen här hemma suger! Fan va less jag blir!
Vega fick inte sova ordentlig tidigare och tar sig en powernapp nu istället.Ante jobbar lite extra ikväll, och har just hämtar Manne så han ska få åka maskin, det gillar Manne skarpt.Idag har det varit förbi turister och köpt tunnbröd, och igår...dom kommer lite nu och då, turisterna.

Det är en fin kväll ute ( och jag gömmer mig i ett svart sovrum med Vegis!) och jag tror att jag ska smita ut nån timme ist för att gnata på här inne, för just idag är det så, ungarna bråkar om precis allt, och har dom inget att gnalla på varandra om får nån stackare ett tjyvnyp istället! Dom har gått inpå varran lite mycket nu, så det ska bli skönt med semester för oss alla(speciellt mig, då det känns som pmsbesvären har hakat upp sig och vägrar lämna mig arma kropp!) så vi får vidga våra vyer och ängna oss åt roliga nöjen.

Nu börjar datorn strula igen, och efter en tuff dag med mycket tankar och bra samtal, tänker jag stoppa händerna i jorden (trädgårdslandet) en stund!
Dagens bilder!
Bra dag Marita!

Vegis

Vegis


Annjessika, Vegas gudmor

Meja surfar

Altanen

Nya bilen!

Poppy har övertagit vagnen



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar