söndag 1 juli 2012

Very boring dag idag!

Jag laddar....laddar inför att ställa mig i bageriet och ...jag lär få stå där, för det är 25 kg bröd som ska produceras! Men det gillar jag,när jag väl står där ute vill säga. Men för att komma dit måste jag nu först ner på Vilhelmina (3.8 mil) och handla....
Det är grått idag, regnar gör det oxå. Tråkig söndag alltså.
1 juli och allt.
Flickorna ska spela fia mied knuff..en fördel när det är dåligt väder är ju att barnen kan umgås...spela spel och rita, som dom knappt gör annars.

På onsdag är det Ice age 4, och jag och´småbarnen ska gå, är det tänkt iaf, det är ju länge dit- och vad som helst hinner ju hända innan dess!! Är det nån av er som ska gå ?

Förutom att jag ska fortsätta baka im, så ska jag ta itu med allt jobb framför datorn, svara på emailen och skicka nya..blablabla..

Jag bjuder på lite blandade bilder, och kan lägga ut dagens, ikväll, om ni är snälla vill säga!
Anledningen till att jag knappt lagt ut några bilder på midsommarfirandet är att jag inte kollat så alla tycker det är ok, men så fort jag får arslet ur, så lägger jag upp dom (kring lucia då, med andra ord,moahahah!)
Annars så kan ju personerna ifråga skicka ett litet mess om att det är ok! Nu va jag smart, minimal arbetsbörda åt mig, bra Marita!

Hoppas ni har en tråkig söndag ni med, (moahahaha!!)
Marita

Jonas, Emelie och Vega på midsommarfesten! Värdens bästa barn och lek vakter bör sägas! Men dom är mina, så fundera inte ens!


Antons bil The ford!

Jag bara ser ut så här ibland, själv?

Midsommar fest i Rönnäs, Very nice initiativ Bertil!

Vega

Vega och Moon

Vega och Jag


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar