fredag 31 augusti 2012

En hemlighet.....

Halv fyra i morse steg vi in genom dörren och stupade i säng, eller ja....Ante stupade nog i säng då han har kört hela vägen ner och hela vägen hem. Anton följde med ner och det va nog tur det eftersom jg sov så fort Vega gjorde det. På tal om henne, hon hatar ju att åka bil, men nu gick det bra, hon va skitduktig! Skönt, finns inget värre än en unge som skriker och är otröstlig när man sitter instängd i en trång bil.
Det va alltså minnesstund för lillebror på Fåfängan igår. Oerhört vackert ställe, utsikten va slående, man såg stora delar av vackra Stockholm. Jag älskar den staden, har alltid tyckt att Stockholm är vackert. Jo, minnesstunden.....jag vet inte vad jag ska säga. Jobbigt. Jag blir ledsen bara jag ska skriva om det. Jag saknar honom så oerhört, och vi är många som har blivit drabbade. Det känns åtminstrånde skönt att han ska spridas på landet. Där finns mormor oxå. Och där vill jag finnas. Jag vill spridas för vinden på berget.
Sorgen och saknaden efter Joar blir både värre och jobbigare vad tiden går.Hur lär man sig leva med något som gör så här ont?
Jag träffade hans syskon på sin fars sida, askul att se likheterna mellan dom.


Idag händer inte så mycket,skola som vanligt och Meja och Manne är lediga fredagar. Johan kommer hem från Umeå ikväll,och imorgon drar årets älgjakt igång med möte och skjutning för Ante och några av pojkarna. Vi håller tummarna för en lyckad jakt!

Det börjar bli dags för tävling igen, den här gången håller vi på i två veckor, jag lägger ut allt senare.

Jag har en jätterolig grej att berätta, och jag hoppas kunna göra det idag, har bara ett telefon möte att klara av först!


Bra jobbat där Marita!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar