lördag 25 augusti 2012

Hej lördag

Hej på er.
Ganska nyligen uppstigen,möts av strålande solsken och vinden står stilla. Men jäklar va kyligt det har blivit,härom natten va det minusgrader......here we go again!
Det är höst nu. Vi går in i en ny årstid,och det känns bra.
Älgjakten börjar snart och med den följer en hel del annat....
Idag ska hästarna få en ny hage,får se om jag får hjälp av något barn. Ante.och zacke la nät igår och ska vittja idag.
Jag och Meja åkte ner på villis igårkväll för att hämta Johan,helt underbart att få ha honom hemma över helgen.
Du som följer mig vet att det.varit mkt sorg och terapi "prat" här. Jag har tänkt.....(bra där Marita) och känner att jag är glad över att kunna skriva ner mina tankar,reflektioner,och framför allt....det som handlar om mitt liv,naturligtvis utan att hänga ut någon, jag ville nog bara säga att jag är glad för att jag får hejja sms och är glad att jag har alla här i cybervärlden :)
Men ni är heeelt urusla på att kommentera här!Urusla hör du det!!
Nu ska jag väcka mina sovande hjältar, och börja med middan.

Bra där Marita!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar