tisdag 21 augusti 2012

Jag känner mig höstig......

ag

Idag har min svärmor varit här med köttkvarnen, och nu är köttet malt och ligger i boxen(stort tack Marielouise och Eivor som "råkade"komma just i tid för arbete,haha)
Skönt känns det.
Jag ska slakta kalkonerna nu i höst,skönt att ha mat i boxen, att ha eget kött, egen fågel, (ägg,grönsaker, ja allt!)

På eftermiddan va det dags för frissan. Moon fyller år nu i augusti, och önskade sig extentions, så blev det (clips alltså, hon kan själv ta ur och i när hon vill, hoppas jag varit tydlig nu!) På guldsaxen i Vilhelmina.
Det blev bra, och jag fick se hur jag ska hjälpa henne nu i början.
Så nu har hon fått det hon önskade sig mest.

Jag kunde inte hålla mig idag......mitt beroende tog över och flera garnnystan slank med hem(betalda så klart!) Så nu ska jag virka grytlappar i as coola färger!
Jag känner mig höstig....
Vill va hemma och hamstra inför vintern.
Sticka tjocksockar och tända ljus på bordet.
Ja, så känner jag mig just nu! Själv då? :)

Imorgon är det en ny dag,
och då ska här bakas,pepparkakor och kardemummabullar, nej! Menar förstås Tunnbröd och kardemummabullar!!

Ta hand om den du älskar,just nu.
I morgon kan livet förändras.

Moon får längre hår,clips.


Världens finaste Meja.


Marita,som skulle vilja ha massage i födelsedagspresent(fråga gärna när jag fyller år,jag informerar gärna! :))
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar