måndag 6 augusti 2012

Kvällsfix

Trött blir jag när jag skrivit (under press dessutom) och sen försvinner hela alltet framför mina ögon, skit oxå!
Vega har just sovit sin kvällslur, och är nu glad och busig men fortfarande väldigt snorig. Kompisarna för dagen har åkt hem och då finns ju tid och möjlighet att störa sig på varrandra istället,tycker M;M och M.
Det ska bytas rum, och när det blir nitlott på den så sänker dom kraven och nöjer sig om dom får byta garderober istället.....men det blir ju omständigt tycker mamma att ha rummet på ena våningen och kläderna på den andra.....men när dom inte tror på mitt ord,så får dom komma på det själva.
Två av tonåringarna har åkt bort och det märks verkligen....att det blivit lite tommare alltså.

Det har varit en mentalt tuff dag idag, jag har funderat en hel del på hur jag agerar i olika situationer, det är nyttigt att vända den typen av funderingar mot sig själv ibland.
Varför saker händer,upprepar sig,eller bara hur man agerar i vardagliga situationer.

Jag tänker på lillebror, vi pratar om honom och då känns det lite bättre,tills man inser att han är borta. Jag har kvar hans sms,och har läst dom så jag kan dom utantill.
Jag saknar honom.

Huvudvärk har jag oxå,
Det är en underbar sommarkväll ute, vi har haft dörrarna öppna hela dagen och fikat ute (ett antal gånger) Ingen direkt mygg är det heller. Super skön dag idag!

Nu har vi visst bestämt att det blir städdag imorgon,känns ju sådär kul.........på ondag blir det Vilhelmina iaf.
kramar Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar