onsdag 1 augusti 2012

Tandblekning,städnojja och Bvc!

 Godmorgon på dig!
Jag tror att jag har sovit riktigt bra inatt, inte legat vaken iaf. Det ser fint ut ute idag,blåser lite, men solen syns iaf!
Nu på morgonen har jag provat tandblekning, från White stripes, och beroende på resultatet så kommer jag att lotta ut ett kitt här på bloggen,vad tror ni om det? Vi är flera stycken som provar, och nog blir det resultat alltid!

(tack förresten, ni som valt att följa mig på twitter! Så kul!)

Jag fick världens städnojja igårkväll (grattis Marita) och jag känner mig manad att fortsätta idag, det blir såå fint!
Men tyvärr måste vi ner på Vilhelmina först, Vegis ska till bvc, Moon ska kolla affärer, Meja handla godis och jag har oxå ärenden.
Kram så länge!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar