torsdag 13 september 2012

Garnfrossa!











Hej!
Ny dag idag.
Jag har fått återbud på tiden i Umeå im. Känns både och. Jag har det ju hängandes över mig liksom. Tills det är gjort.
Tills dess lever vi vidare så gått det går, och idag har jag sonen 5 år hemma med mig och lillasyster, han går ju bara mån,tis,ons.
Han hugger äpplen ( obs, inte hackar, hugger!) vi har nämnligen garaget fullt och i dagarna två har vi nu kokat allt som spisen förmår.
Jag ska prova göra mitt eget vin. Har aldrig gjort tidigare, men har slukat information från både nätet och  från vänner. Spännande!
Missat en tid har jag gjort idag oxå, hade tagit fel på vecka och skulle haft utvsamtal nu på förmiddan. Suck.
Sen är jag inne i en garnfrossa, fast det är jag nog jämt! Jag förstår inte ni som inte känner någonting när ni ser alla olika garnet,färger och mängden av alster du själv kan åstakomma. Jag är en beroende personlighet, det vet jag sen länge tillbaka, alla beroenden är inte skadliga, och garn är ett av mina!
Så nu tillverkas julklappar och några beställningar som ska vara klara på två veckor.
I morgon har tjejerna disco och tonåringarna ska på KU (kyrkans ungdom),  och jah gruvar redan nu ver att jag behöver lägga ifrån mig stickningen och lämna huset för att skjutsa fram och tillbaka.Men jag får väll offra mig.
Tydligen är det svårt att kommentera mina inlägg, prova snälla du och meddela mig på fb eller sms hur det går. Vissa kan och vissa inte.

Nu sticka.

Jobba på Marita

Hej Hej!

1 kommentar:

  1. Prövar igen... Kul att Ida ska följa på disco:-) kram

    SvaraRadera