måndag 17 september 2012

Långt eller kort?





Klockan har hunnit bli halv fyra, och det känns som att tiden springer ifrån mig.
Jag hade möte på skolan idag, och kom inte därifrån förrens två timmar senare. Vega va lagom imponerad på slutet kan jag säga.
Nu måste jag berätta om helgen.
Vi hade ju alltså fotografering i lördags, till tidningen Föräldrar och barn.
Det är ju alltid lite pinsamt att "ställa upp sig" inför någon som ska ta kort,men av det jag fick se av dom färdiga bilderna så såg det bra ut. Alla barnen och jag, och sen porträtt bild på mig.
Det va inte helt självklart att mina stora killar skulle vara med, dom va ju ganska svårövertalade, och jag är extremt stolt över dom, att dom offrade sig för morsan liksom.
Stort!
Jävla piss väder ute, regnar och är grått och trist. Vi har börjat tända ljus nu, och det blir genast mysigare.

Imorrn är det dags för nytt utvsamtal på Malgoviksskola, och sen ska jag ner och visa upp mig för min frisör,har hår ångest....långt? kort? vad tycker du?

Vega mår inte riktigt hundra idag, hon har fått en tand och är allmänt grinig. Men hon har fått två mysko sår,som jag tänker åka ner och visa upp imorgon på sjukan.

Tack hörrni, för att ni engagerar er i tävlingen! Det värmer mitt tant hjärta så mycket!

Fridens,
Marita







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar