torsdag 6 september 2012

Torsdag idag va?

Jag va seg imorse.
Klev upp klockan fem och hjälpte jägarna ut i älgskogen.

Nu är klockan 11, och jag vill bara sova. Men med både en trotsig femåring och en alltför nyfiken 10-månaders funkar inte det just nu.

Dessutom har jag fått en vagel, i ögat alltså.
Jeflar va ont det gör att blinka. En liten röd svullnad som sitter ganska precis där man he på kajalen.Ni fattar grejen.


Snart är det dags för familjebilder, och jag vet inte vad jag ska ha på mig, eller klä ungarna i. Inget världsproblem, men nästan för mig.
Jag har lyssnat på psykakuten med Cissi Wallin, och Cimon Lundberg, på radio1. Dom förgyller frukosten!
Testa vetja!

Jävlar va trött jag är.
Undra om jag har koffein tabletter någonstans?


Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar