tisdag 25 september 2012

Vilar mig iform!


Ser ni vilka vackra färger!
Vem får inte lust att sticka/virka?
Jag hade delvis rätt om Vega, hon blev sjukare inatt och vi var uppe nån timme och hostade, smörjde, vyssade innan jag kunde lägga henne igen.
Snoret rinner och hon kan med nöd och näppe ha tutten i munnen, då hon måste andas med munnen.
Manne är hemma idag med, imorrn blir det skola dock.
Jag ska på onken imorgon. Onkologen. Få provsvar, ta nya prover och diskutera läget.
Rått ute idag, så vi gör bara det som är nödvändigt.
Utfodra sen in.

På fredag ska vi bort på 40års middag i Forsnäs. Min käraste Aj har fyllt år och vi ska ha en enkel middag för henne.
På lördag har 7 åringen kalas i (5!) timmar, överdrivet, jag vet. Och på söndag fyller hon alltså sju.
Vi har en fullbokad helg framför oss, kanske bra att det inte händer så mycket idag.
Vilar mig i form liksom.....

Marita



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar