torsdag 25 oktober 2012

Inga förväntninar- ingen besvikelse.

Vaknade lite trött och irriterad imorse. Blev inget lycksele för oss idag.
Jag såg fram emot att träffa Rebecka, men det kommer ju fler gånger.
Det här med förväntningar....

Hur skulle det vara om man slopade alla förväntningar på allt?
Så enkelt allt skulle bli, jag menar:
Har man inga förväntningar så slipper man ju bli besviken.
Lite så tänker jag.
Prova du med, och märk skillnaden.
Det är som det är, blir som det blir, och det funkar nog endå.

Jaja, skitväder ute, blåser som småspik i ansiktet. Jag har ju Manne hemma idag, han går ju i förskoleklass och dom går bara tre dagar i veckan. Han fyller förresten år på lördag.6 år.
På lördag ska vi ha pizzakväll här hemma, med gäster. Sen har Zacke beställt flåkurs med Per. På kurs med Per.
Intressant. Jag tror det är lekatt dom ska flå. Nått sånt.

Annars händer inte mycket idag...förutom tvätt,matlagning,utelek,hästfodring,kaninbytning,dammsugning,bakning,MiriamBesök,
lite så.....


Bra där Marita,

kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar