tisdag 9 oktober 2012

Kom ihåg!

Jag har gjort en egen almanacka (stavfel?). Av ett a4 block med hård pärm. Verry verry passande Marita.
Jag skriver i det med glada färger, glitter och många gem och lappar, kort och teckningar. Alla mina "to do lists" och typ hela mitt liv.

Trots det, glömmer jag.
På skafferi dörren i köket hänger kallelser till tandläkare och bvc, bland annant. Men jag glömmer

Vitaminer? Kanske.

"Mycket att tänka på"-stress? Nja.....har haft väldigt många slappar dagar på sistonde.

Åldern? Antagligen

Ibland blir det jävligt pinsamt, för jag glömmer saker som är så jävla självklara, typ....hrp, nu kommer jag inte på något :)
Jag har börjat skylla på min glömska, typ ..Ojdå- jag har blivit så jävla glömsk på sistonde, vet inte vad det är.

Fult Marita.

Då är ju vissa så" påminniga", att dom smsar kvällen innan, kom ihåg imorgon kl 10.

Precis som om man är tio år och inte kan passa tiden typ.


Komihåg att leva idag vänner, tack för att ni läser!


Marita



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar