måndag 1 oktober 2012

Måndag...igen.

Guud så jobbigt jag har det med uppkopplingen här hemma, jag blir så jefla förbannad och less när det inte funkar!
Det har varit en hektisk helg vill jag lova med fyrtioårs middag, barnkalas och födelsedag. Ante va dessutom och lämnade ungar, hämtade ungar och hämtade höbal till hästarna/kaninerna.
Ingen snö än, men gråmulet och regnskvitter. Tråkigt med andra ord!
Visste du att det finns 500 nyanser av grått?
Hörde det nu, på nyhetsmorgon. Undra vem som har det arbetet, att kolla upp det......
Mitt tangentbord är glappt, så vissa bokstäver försvinner ibland, om det är så att ni stör er på min stavning menar jag....

Idag är det bara Vega hemma, iaf till kl15. Jag skriver idag, och hoppas på ett telefonmöte. Fixar lite allmänt med middag,tvätt och annat hushållsarbete.
Men än händer det ingenting, för jag har inte fått i mig kaffe än.

Jag har kört fast lite i mitt skriv-arbete, och skulle behöva förslag på namn.Gamla namn. Har du ett lager och vill dela med dig?


Vi hörs lite senare,
Marita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar