tisdag 30 oktober 2012

Tisdag

Ja...inatt har det kommit hela 15cm snö!
Underbart vackert ute just nu. Barnen har varit ute och lekt, storpojkarna har skottat upp hela gården, thank god!
Hästarna har sprungit i hagen så snön sprutat.
Och ja....jag är på bättre humör idag.
Mycket bättre dag idag till och med.
Fan va jobbigt det är när man blir så påverkad av pms som jag. Riktigt jobbigt är det, jag tål ingenting, har noll tålamod och vill helst bara bli lämnad ensam. Och vilken skillnad det är, jag menar för några år sedan blev jag inte alls lika pms-ig.
Jag ber om ursäkt familjen.

Idag har vi haft fotosession här i Rönnäs, Moon och Johan har tagit kort på mig och Vega, som ska vidare till tidningen Föräldrar och barn. För ingen har väll lyckats undgå att nu i nr 11 kommer min första krönika. Glöm inte att köpa tidningen vänner.

Moon och Manne har för halloween-at här hemma genom att prova bästa sminkningen. Riktigt bra blev det.

Snart telefon intervju med vf,

Fridens,
Marita




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar