tisdag 23 oktober 2012

Vänner...

Hej på er.
Jag har riktigt längtat till er, eller bloggen. Att få skriva här.
Helgen har varit intensiv och underbart rolig. Jag har skrattat,(inte gråtit den här gången!) omgivit mig med människor jag älskar, och varit på madagaskar 3 på bio, skit film för övrigt.
Vi hade middag här hemma i helgen, min absolut närmaste (ante räknas inte) vän, Annjessika , som oxå är Vegas gudmor va hit på middag.
Vad gjorde man utan vänner?
Dom som kommer mig nära, och blir min vän blir också en del av min familj, det bara är så.
Min andra vän (jag har inte så många, bör tilläggas!) har jag haft besök av idag. Ibland kommer livet imellan oss  och vi hörs inte på ett tag, men när vi träffas är allt som vanligt och vi fortsätter där vi va sist. Vi är så grymt lika att det är skrämmande, och underbart.
När jag umgås med mina vänner mår jag så bra.
Jag har få, men dom jag har är äkta kärlek!
Vilken kärleksförklaring det blev!
Nog om det nu, i går va jag och A(ytterligare någon som börjar känna mig ordentligt!) ut till Forsnäs och hade syjunta hemma hos Annjessika, verry trevligt.
Vi har börjat få till en träff på veckobasis, och ska ses igen på måndag. Riktig syjunta kvalite börjar vi få till, vi snackar skit, slörplar kaffe, t´stickar och virkar mormorsrutor.
Jag hör hur det låter.
Tantvarning. Bara att inse. Marita = tant = sant.

Veckan har börjat bra tycker jag. Känns lite som att allt går bra nu, när kommer smällen igen typ.

Jag måste baka tunnbröd skulle ha gjort i söndags men det blev bio ist. Det hänger över mig lite. På torsdag ska jag och sonen till Lycksele, det hänger över mig jävligt mycket. Hoppas mannen följar så jag slipper köra.

Fridens liljor,
Marita







Vega


Efterrätt

Jag, Aj och Vega

Jag och Ante


1 kommentar:

  1. Ja, visst är det fantastiskt hur man bara kan "haka på" i samtalet där man var sist utan att det känns det vore ett tag sen!!!! Vi ses snart! Kram

    SvaraRadera