torsdag 1 november 2012

Bra start!

Veckan går mot sitt slut, imorgon fredag ska vi på begravning i Vilhelmina, hela fam ska dit utom Vega. Henne lämnar vi hos gudmor i forsnäs. Så slipper man oroa sig för att hon ska bli less och skrika i kyrkan. Nog jobbigt endå tycker man.

Imorse fick jag sovmorgon, det behövde jag och min dåliga rygg. Diskbråcken ger sig tillkänna igen. Kanske beror det på att jag stog i bageriet i går, och stöpte av 12l.
Jaja, det va ju mindre intressand. det jag skulle säga va bara att när jag kliver upp, tittar ut genom fönstret så ser jag Gimili (hästj%##%*) som tror han är på grönbete!
Suck!
En jävligt dålig start på dagen är då hästarna har rymt.
Vaknade till gjorde jag iaf, hur det nu va, så va både hagen och hästarna inne innan jag hunnit ut!
Ja vet....mina barn är änglar! (inte allt för ofta jag kan säga det,så jag myser verkligen)
På tal om det,
Är det  misstänksamt när mammor  allt för ofta höjer sina barn till skyarna, i allt?
Jag upplever det riktigt jobbigt att lyssna på.

Jag blev ju intervjuad häromdagen...och nu väntar jag på att bli uppringd av en fotograf som ska hit och fota.
Surrealistiskt.
Lilla jag liksom. (kändes sådär att skriva så, det är ju faktiskt hela familjen dom är ute efter)

Det regnar ute idag, så förutom att djuren ska utfodras så blir det en innedag idag.
Städa kanske?
Nää!


Kram på er!
Marita






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar