söndag 11 november 2012

Ecxeptionisten i mig.....

Riktigt tråkigt ute idag. Och inne för den delen.
Alla känner nog av att det är söndag och att vi ska in i rutinernas vardag igen. Ungar ska ducha,det ska packas ryggor letas reflexvästar och busskort,fixas frukt eller fika till fruktstunden, phu!
Tur jag kan pausa lite framför datorn här, för snart kommer verkligheten och pockar på igen!
Jag /vi har en del uppbokat den här veckan, förutom dom vanliga sysselsättningarna som judon ocg kj, då vill säga.
i morgon har jag besök från morgonen, och du ska veta jag längtar Görel! Vi har mycket att ventilera du och jag.
Jag har blivit skit duktig på att skriva upp mina bokade möten, det har visat sig helt oumbärligt att vara utan mitt stora a4 block som jag gjort om till almanacka, helt ombärlig verkligen. Ligget alltid uppslagen på köksbänken om dagarna.
Funderar på att börja baka till marknaden i veckan, och framför allt sammanställa det som ska dit.
En sida av mig gillar verkligen det här med marknader, att synas, inspirera, påverka och framför allt mötet med människor. Såklart, annars ingen blogg tänker ni, men vi har alla en sida av oss som gillar uppmärksamhet för det vi gör, sen är det ju skillnad på hurvi söker den bekräftelsen, eller hur?
Den andra sidan däremot....ojoj, ibland är det jobbigt med alla möten på tex en marknad, men än sålänge ger det mig fortfarande merän vad det tar, därför lever bloggen fortfarande tex.

Snön regnar bort idag, och min sexåring svär över att inte kunna köra sin miniskoter, som är hans absoluta ögonsten. Han är verkligen skitsur över vädret.

Jag har en oros känsla i magen idag, och vet inte varför....har pratat med tonåringar som varit ute igår så det kan inte vara det, hmm....
Det är ingen bra dag idag, någon borde göra mig glad idag.


Är det du?

Kämpa på Marita!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar