fredag 23 november 2012

Föräldrar och barn ute nu!

Hela förmiddan har sprungit iväg och jag har just kommit ur morgonrocken. Funderar på att ta ungarna och köra till Ica i malgovik för att köpa fredagsmys. Så jävla halt ute bara. Glashalt ser det ut som.
Igår när jag gick från brevlådan tog jag mig inte över byavägen. Inte för att jag inte vågade, det gick INTE. Jag halkade ner så fort jag tog ett kliv, ok....lite feg för att ramla va jag väll kanske. Hur som helst tyckte Moon att jag tog för lång tid på mig att hämta posten, och kom helt enkelt upp till brevlådan och hämtade mig. En syn för gudarna antagligen.

Visst vet ni att tidningen Föräldrar och barn är ute nu, alltså nr 11, det numret jag skrivit krönika i. Och kommer att skriva i varrannan månad. Världens bästa tidning för oss med små barn!

Ikväll kommer Johan hem från Umeå, bara över helgen då.....och min kära man ska röka kött ihelgen, brukar ta typ hela dagen, men sen smälter det i munnen oxå. Jag får ju ha gubben hemma iaf, om än ute vid röken! (har varit något varje helg som hållt honom borta tycker jag)

Det blev inget Lycksele för mig igår, iställt passade Aj på att komma hit, då hon skulle ha haft Vega igår, trevligt hade vi.
Modemet är ett jävla skämt idag oxå, hoppas på bättre tur senare idag.
AnnJessica och Vega. Otroligt vacker bild på dom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar