måndag 5 november 2012

Hej!

Hej på er!
Igår kväll skrev jag ett super inlägg, som inte gick att lägga ut pga modemet. Alltså, vi har inte bredband här i Rönnäs utan surfar mobilt. Skit säger jag bara. Internet funkar aldrig. Man blir så jävla less efter ett tag så man skiter i att sitta vid datorn. Jag har virkningen här bredvid mig, och passar på att virka lite när jag väntar på uppkopplingen, då jag blir nerkopplad var 30:onde secund ungefär. Lite så är det här.

Idag har jag och lillan varit borta hela dan. Träff hos A idag. Super trevligt, jag väntar redan till nästa måndag! Värsta kärring träffarna. Men kul har vi!

Nu lagar vi middag och barnen ska snart på judon.
Ska lägga ut lite fina bilder sedan, ville mest bara säga hej just nu.

Hej!



Marita

1 kommentar:

  1. Hos oss fungerar det ganska bra, vi har Net1 sedan länge tillbaka och tycker det är betydligt bättre än Telia!!!
    Hoppas det löser sig.
    Ha det gott och så ses vi snar hoppas jag! Kram

    SvaraRadera