tisdag 20 november 2012

Modemet kom fraaam......

När jag nu på kvällskvisten bestämmer mig för att sätta mig vid datorn och skriva så är modemet spårlöst försvunnet. Letar irriterat överallt samtidigt är det läggning...nu ligger vi till sängs och jag skiter i det här. En ny dag imorrn. Med nya krafter att leta modem med!

Nu kommer det bli lite roliga inlägg framöver,för oss som gillar att handarbeta då...
Jag har iaf fått min egna AnnJessika att läggs ut bilder och skriva mönster på sakerna vi gör. Vi är ju bara ett fåtal,dock med flitiga fingrar.
Utöver detta så kommer kanske något fler inlägg av någon kär vän....jobbar på saken iaf. Blev ganska diffust det där....men just så ser det ut.
När jag hittar det förbannade modemet så kommer jag lägga ut en länk till världens billigaste garnaffär,Ra trikå (rolf andersson trikå), inget min kommer missa,för den kommer ligga här på förstasidan!(hehe!)

Nu sova.
Hitta modemet Mita!!!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar