lördag 17 november 2012

Nytt samarbete,gästbloggare och reminder!

Galet att vakna kvart i fem en lördagsmorgon av rent och skärt illamående, inte magsjuke illamående snarare ätit för mycke-illamående.
Jag hoppas kunna vila lite senare idag, annars blir det en extremt lång dag.
Jag har flera saker att berätta om men vet inte riktigt vad jag ska börja med...
Vi (tanterna) har hittat ett asgrymt företag på nätet (http://www.ratrika.se/ )  som håller dom absolut lägsta garnpriserna, och vi har nu förmånen att få samarbeta i framtiden, tack Rolf!
Sen så har Annjessika stickat vackra sjalar i ett spännande garn, jag kommer lägga ut bilderna, vi har dessutom bestämt att en av dom ska lottas ut här på bloggen!

Vi kommer att ha ett gästinlägg av "någon" här på bloggen,återkommer närmare!

Vi har en lugn hemma helg nu ihelgen...förengångsskull jagar inte min man, lite konstigt att ha honom hemma så här. Men nice.

Jag och Meja har letat fram alla julkartonger, och längst in på vindan hittar vi en full kartong med tjejernas barnkläder, storlek 80. Kan det blir bättre??


Nu kaffe och en reminder om att man gör det man kan, med det man har, där man är!
Kram hörrni!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar