måndag 19 november 2012

Smulfritt!

Rumsterar om i tvrummet,drar släpar dammsuger och svettas som bara de.
Guud va fint det blir. Nystädat och dammfritt. Inga smulor under fötterna här inte!
Min älskade är med alla barnen på judon ikväll,bara Vega hemma. Men det räcker så när man vill röja.
Jag har varit i Forsnäs hela dagen på "damträff",underbart att träffa damerna igen,men man känner alltid att det är alldeles för länge till nästa träff.
Jodå....så.att....nu när jag satte mig ner blev jag trött,och Vegis gör då allt för att hålla sig vaken tex bita mamma....hon har förresten börjat gå, jo! Helt sant,något stapplande steg har hon tagit....lilltjejen våran!
Ni glömmer väll inte tävlingen?!  Viktigt nu att ni är med!!
Skriver på mobilen just nu,blir bättre uppdatering im.

Bra jobbat där Mita!
Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar