söndag 18 november 2012

Väck mig imorrn.

Usch...är på dåligt humör. Har inget som helst tålamod, irriterad och snäsig. Tror ungarna känner samma sak idag,för dom är inte heller så charmiga kan jag meddela. Jag har haft drömmar inatt,som jag faktiskt kommer ihåg...borde igentligen skriva ner dom, för det händer inte ofta att jag faktiskt vet vad jag drömt.
Lika taskigt väder ute som det har varit i flera dagar nu....tror det skulle komma in snöblandat idag.
Skriver från mobilen,för att ungarna använder datorn...ständig kö för att överhuvudtaget kunna använda sin egen dator. Ni hör ju.....jag borde dra täcket över huvudet igen.
Väck mig imorrn please.

1 kommentar:

  1. Drömmar kan vara härliga...eller mindre härliga! Smart att skriva ner dom, det tipset fick jag för många år sedan av min älskade vän Mona, jag tror det är klokt! Kram

    SvaraRadera