onsdag 12 december 2012

Börja planera in stress??

Redan mörkt ute och jag hinner ingenting!
Jag har haft besök av tanterna idag och tiden bara rusar iväg när vi träffas. Har iaf börjat sticka på en tröja , i garnet Fame Paljett (gråblå), och tanken är att göra en lagom gles over size tröja. Låter bra va, men vi får väll se hur det går. Det är ju så grymt många projekt jag vill göra, men är glad om jag hinner sticka några cm per dag typ. Livet går för fort du.

Inser att det är hög tid att börja stressa inför jul nu....nästa vecka är det slutspurten, fattar ni?! Sen är det jul!
Vi kommer att vara hemma över jul..det är alltid det bästa när vi är så många. Samma gäller det mesta faktiskt...det är lätt att vara hemma!

Det blir bak imorrn. Jag vet inte hur det ska gå till (vega) men jag måste verkligen baka tunnbröd imorgon.
Så får det bli.


Jag bjuder på bilder från köket idag, och tanken är att ni ska tycka att min nya julmatta är skitsnygg!

1 kommentar: