måndag 3 december 2012

Djupdykning

Det händer faktiskt att jag gör djupdykningar.
Ganska ofta tror jag dessutom, jag har ingen aning om det är normalt eller inte för jag vet inte hur andra har det. Är alla lyckliga hela tiden? Är det bara jga som blir låg ibland, inget är roligt, inga framtidsplaner, dåliga beslut , dålig framtid och skitliv! Låter ju hemskt av mig att säga. Men ibland /vissa dagar är det precis så det känns. Jag får för mig att jag är ganska ensam i det här...för alla andra ser ju så lyckliga ut, ser ut att må så himla bra hela tiden. Kan det va så?! Man kan ju inte gärna gå fram och fråga...eller? :)
Men jag har väll inget att må dåligt över?! Jag som har det så bra?! Barn, familj, boende, djur, allt. Men det är ju för sjutton inte det man mår dåligt över utan mer att man bara får slut på energi...det behövs fyllas på liksom. Ibland görs det snabbt, och ibland tar det dagar. Det är olika saker varje gång som får just mig att komma igång igen.....en underbart förstående man, gulliga ungar, ett sms från kär vän. En liten sak för dig kan avgöra min dag om du förstår.............

En son är sjuk idag, förkyld. Är ju sånna tider nu är bara att vänta in.
Jag har massa saker att skriva om , det va ju två marknader i helgen men just nu har jag ingen lust!
Jag har nämligen fullt upp, sitter på arslet och inväntar energi!

Trötta tanter på sluttampen av marknaden. Vackra Annica med trötta Vega, och bredvid dom..djupdykaren! :))

Hej.
Mita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar